دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

Opera v9.60 Build 10447 Final - مرورگر اپرا 9.60

  • اپرا لینک:

    انطباق دادن تاریخچه سایت های سرکشی شده با موتور جستجو ها و حفظ کردن هر سایتی که شما در آدرس بار وارد می کنید حتی با تعویض کامپیوتر امکان پذیر می باشد.

  • پیش نمایش فید:

    بر روی خوراک خوان یا فید آر اس اس هر سایتی که می خواهید کلیک کنید تا به صورت کاملا مرتب و کارآمد به اندازه پنجره باز شده به نمایش در آید. همچنین با بوک مارک کردن می توانید از آخرین به روز رسانی های سایت مورد نظر با خبر شوید.

  • جستجوی کامل تاریخچه:

    ذخیره کامل عنوان ها و سایت های بازدید شده به شما این امکان را می دهد که در آدرس بار این مرورگر کلمه کلیدی مورد نظر را بنویسید تا مرورگر سایت های ملاقات شده مربوط به آن کلمه را برای شما لیست کند و به راحتی آن چه را که به دنبالش هستید در دسترس قرار گیرید.

  • بزرگ‌ نمایی صفحات و کنترل تصاویر:

    اپرا با بزرگ نمایی عالی صفحات و ابزاری برای جلوگیری از به نمایش در آمدن تصاویر همچنین به ذخیره کردن صفحات و تصاویر کمترین پهنای باند مصرفی را برای شما امکان پذیر می سازد.

  • تکنولوژی تطبق داده شده با سیستم عامل ها:

    کاربران مکانتاش با رابط کاربری تازه و زیبایی مواجه خواهند بود و برای کاربران لینوکس رابط گرافیکی QT4 اضافه شده که بسیار متفاوت تر از قبل به نظر می رسد و قابلیت تنظیم اندازه پوسته با دسکتاپ امکان پذیر شده است. این ورژن از اپرا قابل اجرا در سیستم عامل های 64-bit Linux/FreeBSD نیز می باشد.

  • امکانات جانبی دیگر:

    گرد آوری نرم افزار های تورنت ، پست الکترونیک ، مدیریت دریافت فایل ، یادداشت و امکان تنظیم جزئی ترین موارد مرورگر در این ورژن گنجانده شده است.

دانلود رایگان نرم افزار مرورگر اپرا (حجم : 7.24 مگابایت)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد