دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

آلبوم جدید و بسیار زیبای کامران مولایی به نام زیر خط مرگ


متن آهنگ های آلبوم زیر خط مرگ

( تو که نیستی )

نمیدونی بعضی وقتا پیش میاد، به دل خودم ترحم میکنم

بی تو اونقدر ذهن من مشغوله، خودمو تو جمعیت گم میکنم

بی تو حتی به خودم شک میکنم، گاهی یادم میره که اسمم چیه

مرز دیوونگی و عشق و ببین، تو نباشی به همین باریکیه …

( برعکس من )

تو رفتی از کنار من، همه دنیامو غم کردی

نمیدونی که با دوریت، چه کاری با دلم کردی

یکی با گریه های تلخ، شبا تا صبح بیداره

میدونم سهمم از شادی، به دوریت بستگی داره …

( سادگی )

چه خوبه حالت این روزا، از اینکه بی تو بی تابم

ببین از غصه ی دوریت، شبا با گریه میخوابم

نه خواب راحتی دارم، نه آرومم تو بیداری

میخوام از غم جدا باشم، تو با دوریت نمیزاری …

( طلاق )

کنار هم دل خوشی نداریم، دلت میخواد کنار هم نباشیم

با حال و روزی که من و تو داریم، بهتره که توافقی جداشیم

خونه نگو خرابه ی من و تو، من و تو که اسیر روزگاریم

هر دوی ما کلافه از زندگی، حوصله ی همدیگرم نداریم …

( نازنین )

با همون نگاه اول دل به چشمای تو بستم

خیلی وقته که گذشته هنوزم عاشقت هستم

خاطرت برام عزیزه تو بمون واسه همیشه

مردی که دل به تو بسته از تو دلزده نمیشه …

( تقصیر )

اینقدر از همه کس بد دیدم که به چشمای خودم بدبینم

شاید دنیا خوبه و من دارم دنیا رو با دید بد میبینم

شاید زود رنجم و مشکل اینه که همه چی رو به دل میگیرم

من قضاوت میکنم که میگم در این دنیا رو گل میگیرم …

( دل خون )

نمیدونی چقدر تنهایی دلگیره

نمیدونی به بد وضعی دلم گیره

واسه مردی که از دوریت پریشونه

ببین مردن به پای تو چه آسونه …

( بازنده )

کی فکرشو میکرد با کوله بار غم از خاطرت برم

رفتی گذشتی از احساس من ولی از تو نمیگذرم

کی فکرشو میکرد بعد نبودنت سرخورده تر بشم

من فکر میکنم بازم به یاد تو افسرده تر بشم …

( مرحم )

خودت بهم بگو چرا این همه آزارم میدی

جلو چشات سوختم ولی قدر منو نفهمیدی

گفتم میای تو زندگیم یکمی آروم میگیرم

بودنت نبودنه هستی و دارم میمیرم …

طلاق (ترنس)

کنار هم دل خوشی نداریم، دلت میخواد کنار هم نباشیم

با حال و روزی که من و تو داریم، بهتره که توافقی جداشیم

خونه نگو خرابه ی من و تو، من و تو که اسیر روزگاریم

هر دوی ما کلافه از زندگی، حوصله ی همدیگرم نداریم …

– —– – —– –

 

 

 

دانلود با لینک غیر مستقیم (مدیافایر)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد