دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

آهنگ پیشواز داغ ایرانسل از خواننده محبوب پویا بیاتی

آهنگ پیشواز داغ ایرانسل از خواننده محبوب پویا بیاتی

تقربا تمام آهنگهای پویا بیاتی به شکل آهنگ پیشواز ایرانسل در اومده

که ما در این پست اونها رو به شما ارائه میدیم

نام بعضی از آهنگها: اشکاتو پاک کن.اگه بغضم اگه گریه.ای سرزمین من.اگه خاکم

پر از حرف سکوتم.تاب جدایی ندارم.چشم من.چوب عاشقی.دلتنگم.سکوت آخرو…

برای دریافت کدها به ادامه مطلب بروید

کد آهنگ مورد نظر خود را به ۷۵۷۵ ارسال کنید

۴۴۱۳۳۸۳

اشکهاتو پاک کن

۴۴۱۳۳۸۰

اگه بغضم اگه گریه

۴۴۱۳۳۸۲

اگه پا روی عهدم گذاشتم

۴۴۱۳۳۸۱

اگه خاکم

۴۴۱۳۳۴۲

ای پادشه خوبان

۴۴۱۳۳۶۱

ای سرزمین من

۴۴۱۳۳۴۷

بارون میاد.بی کلام

۴۴۱۳۳۹۴

باز هم غربت

۴۴۱۳۳۶۰

برایم مادری کردی

۴۴۱۳۳۴۰

بی تو سرزمین قحطی زدم

۴۴۱۳۳۳۸

پر از حرف سکوتم

۴۴۱۳۳۵۲

پیراهن بارون می پوشم

۴۴۱۳۴۰۲

تاب جدایی ندارم

۴۴۱۳۳۹۰

تو چته؟

۴۴۱۳۳۴۱

چشم انتظاری سهم عاشق

۴۴۱۳۳۸۴

چشم من

۴۴۱۳۳۸۵

چشم من۲

۴۴۱۳۳۹۲

چشم من۳

۴۴۱۳۳۸۶

چوب عاشقی

۴۴۱۳۳۸۹

حلالم کن

۴۴۱۳۳۴۸

دل نیمه جونه

۴۴۱۳۳۹۵

دلتنگم

۴۴۱۳۳۸۸

دلتنگم.بی کلام

۴۴۱۳۳۸۷

دلم تو شک ماندن

۴۴۱۳۳۳۹

دنیای بی زهرا و علی

۴۴۱۳۳۴۹

دنیای کوچیک من

۴۴۱۳۳۵۷

دوباره شام غریبان

۴۴۱۳۳۵۴

راه بهشت.بی کلام

۴۴۱۳۳۵۶

زخمی سیب فریب

۴۴۱۳۴۰۱

سکوت آخر

۴۴۱۳۳۵۸

سیاه پوشم و عزادارم

۴۴۱۳۳۵۵

شب عید

۴۴۱۳۳۹۳

عاشقترم کن

۴۴۱۳۳۴۳

غریبونه

۴۴۱۳۳۹۷

کوچه های بی تو

۴۴۱۳۳۵۰

گم شدم

۴۴۱۳۳۵۱

گمت کردم

۴۴۱۳۳۹۱

من خط فاصله تو.بی کلام

۴۴۱۳۳۹۸

منو بگیر از…

۴۴۱۳۳۹۹

نجاتم بده

۴۴۱۳۴۰۰

نون و گریه

۴۴۱۳۳۴۴

هر جمعه نه هر لحظه

۴۴۱۳۳۹۶

همه میگن…

۴۴۱۳۳۵۹

یا زهرا گل یاس

۴۴۱۳۳۴۶

یا علی دلم تنگه

۴۴۱۳۳۴۵

یعقوب نیم اما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد