دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

دانلود‎ ‎جدیدترین آهنک های ایرانی

آهنگ های روز را با ما تجربه کنید.

کامل ترین نرم افزار برای مدیریت اسناد PDF با Adobe Acrobat X Pro


ساخت، مدیریت، ویرایش و به طور کلی هر آنچه که لازم است تا یک مدیریت حرفه ای برروی اسناد PDF صورت گیرد تنها با استفاده از نرم افزارهایی امکانپذیر می شود که محصول یک کمپانی قدرتمند باشند. کمپانی که بتواند با ارائه نرم افزارهایی کاربردی خیال کاربران را از هر جهت راحت نماید، در میان نام هایی که از شرکت های بزرگ نرم افزار می شناسیم اگر بخواهیم به دنبال شرکتی باشیم که نرم افزارهایی در زمینه مدیریت اسناد PDF تولید می کند بگردیم مطمئنا اولین گزینه شرکت ادوبی است، دومین کمپانی بزرگ نرم افزاری جهان که با دارا بودن ده ها عنوان نرم افزار فوق حرفه ای در زمینه گرافیک و چند رسانه ای بی نظیرترین شرکت در این زمینه ها محسوب می شود. یکی از موفق ترین محصولات این شرکت Acrobat بوده که در نسخه های مختلف عرضه شده است تا کاربران بتوانند به راحتی به کار با اسناد PDF بپردازند. یکی از این نسخه ها که Acrobat X Pro نام دارد به مانند نسخه Professional قابلیت هایی نظیر ساخت، ویرایش، پرینت، تبدیل و چندین چند قابلیت دیگر را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا آن ها بتوانند همان مدیریت حرفه ای را برروی اسناد PDF داشته باشند. Adobe Acrobat X Pro که دهمین نسخه از آن به تازگی منتشر شده با استفاده از ویژگی های خاص خود قادر است تا حتی حرفه ای ترین کاربران را هم راضی نگه دارد. ساخت اسناد PDF از اکثر نرم افزارهای رایج با استفاده از تکنیک پرینتر مجازی، سازگاری کامل با محصولات آفیس شرکت مایکروسافت برای ساخت سند، قابلیت ساخت سند PDF به صورت مستقیم از اسکنر ، امکان کار با ایمیل ها و سرویس های آنلاین برای ارسال اسناد، امکان ذخیره سازی یا تبدیل سندهای PDF به فرمت های رایجی نظیر Word ، Excel و تبدیل به تصاویر ، قابلیت ویرایش ساده اسناد PDF و چند و چند قابلیت دیگر که همگی در این ابزار به چشم می خورند. نسخه ی جدید سازگاری خاصی با تصاویر کیفیت بالا دارد و به همین دلیل می توان از این ابزار برای ساخت PDF های با کیفیت بالا استفاده کرد، سازگاری کامل با آفیس 2010، وجود OCR داخلی برای پیدا کردن متن ها از داخل تصاویر اسکن شده، اضافه کردن Comment، حالت بهینه شده برای نمایش و ده ها قابلیت جدید و کلیدی دیگر که تنها با دانلود و نصب Adobe Acrobat X Pro می توان به آن ها دست پیدا کرد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat X Pro ME‌ v10.0 :
- امکان ساخت اسناد PDF
- سازگاری کامل با مجموعه آفیس 2010
- قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های نظیر تصاویر و Word
- امکان اسکن مستقیم از اسکنر
- وجود OCR داخلی برای شناسایی متن ها
- حالت بهینه شده برای نمایش هرچه بهتر اسناد
- سازگاری خاص با تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش هرچه بهتر اسناد
- قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل
- قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
- به اشتراک گذاری آنلاین اسناد
- سازگار با استانداردهای مختلف
- قابلیت به هم چسباندن چندین سند PDF
- قابلیت ساخت فرم ها
- پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

ترکیب سازی فایل های PDF با نرم افزار CoolUtils PDF Combine v2.1.


به جرات می توان گفت امروزه یکی از فرمت های بسیار کاربردی فرمت pdf می باشد. فرمتی که امروزه تمامی افراد سعی می کنند برای جلوگیری از کپی بردای ها و هزارن دلیل دیگر، اسناد و مقالات خود را در این قالب ایجاد کرده و در اختیار دیگران قرار دهند. حال شاید برای شما پیش آمده که خواسته اید چند صفحه از چندین پی دی اف را برای خود انتخاب کرده و در قالب یک مقاله و تحقیق آن را ارئه دهید و اینجاست که مشکل نوشتن این فایل ها می تواند شما را از خواسته ی خود منصرف ساخته و از دست یابی به هدفتان باز دارد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به ترکیب فایل های پی دی اف پرداخته و از چندین پی دی اف مختلف و صفحات انتخابیتان فایل واحدی را ایجاد نمایید. CoolUtils PDF Combine که توسط کمپانی بزرگ CoolUtils ارائه شده است نرم افزاری است که به راحتی شما را قادر ساخته تا به ترکیب چندین فایل پی دی اف پرداخته و یا حتی چندین صفحه از چندین فایل مختلف را ترکیب کرده و یک فایل واحد ایجاد نمایید. علاوه بر این CoolUtils PDF Combine با داشتن ظاهری بسیار ساده و آپشن های کامل و متنوع و ابزارها و امکانات مختلفی همچون امکان اضافه نمودن Header و Footer به صفحات، اضافه کردن تاریخ و شماره صفحه به صفحات و ... می تواند جایگزین مناسبی برای انواع نرم افزارهای ویرایش اسناد پی دی اف شما باشد.



قابلیت های کلیدی نرم افزار CoolUtils PDF Combine v2.1.95:
- امکان اضافه کردن تاریخ و شماره ی صفحه به هر صفحه یا صفحات انتخابی
- امکان ترکیب صفحات مختلف از پی دی اف های مختلف
- امکان انتخاب تعداد نامحدودی پی دی اف
- امکان اضافه کردن Header و Footer به صفحات پی دی اف
- امکان اجرای برنامه از طریق خط فرمان
- استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار به سبب داشتن ظاهری بسیار ساده اما جذاب
- پشتیبانی از انواع فایل های پی دی اف ایجاد شده با برنامه های مختلف
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- توانایی نگهداری ساختار یک فولدر در صورت ترکیب یک زیر فولدر با یک فولدر
- دارای قدرت و سرعت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم اندک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

ادامه مطلب ...

آسان حساب : به روز ترین و متنوع ترین برنامه حسابداری مشاغل در ای


فروشگاهی:
کامپیوتر، موبایل، لوازم خانگی، پخش مواد غذایی و بهداشتی، رستوران، پوشاک، مصالح فروشی، آهن آلات فلزی، تاسیسات ساختمان، لوازم یدکی خودرو، کتاب فروشی، مبل،‌ فروشگاه فرش، برنامه مطب، بار فروشی، سنگ فروشی
خدماتی:
شرکتهای خدماتی و پیمانکاری، شرکت ساختمانی، دفاتر فنی و حفاظتی، تبلیغات و چاپ، آژانس مسافرتی، پیک موتوری، تاکسی سرویس،‌ تالار پذیرایی، ‌مشاور املاک، قالی شویی، خدمات مجالس (کرایه ای )
کارگاهی:
تولید بتن آماده، شن، آجر، تیرچه، مدیریت تولید قطعات، کارگاه رنگ و تکمیل و بسته بندی، اجرای پروژه های ساختمانی، مرغداری، قالبسازی، تولیدی پوشاک



مشخصات نرم افزار حسابداری آسان حساب:
- طراحی آسان جهت کاربران غیر حرفه ای امور حسابداری
- نصب و آموزش کاربر به صورت رایگان
- ارائه فیلم های آموزشی در حین کار با برنامه
- پشتیبانی قوی و خدمات پس از فروش
- ارائه نسخه های متفاوت جهت مشاغل مختلف
- قابلیت اطمینان به دلیل سالها عملکرد مفید
- امکان تهیه نسخه اختصاصی برای کاربر
- و...
ادامه مطلب ...

PhotoInstrument 5.1.511 Software - دانلود نرم افزار رتوش عکس

ویژگی های نرم افزار PhotoInstrument 5
دارای قابلیت آبگون کردن
دارای محیطی ساده و دل پسند
از بین بردن لکه و رتوش
تمیز کننده پوست
رنگ آمیزی عکس
تغییر رنگ چشم
دارا بودن مسواک برای روشن کردن دندان ها
قابلیت حذف شی
حذف قرمزی چشم، روشنایی کنتراست
پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

ادامه مطلب ...